בילדראול
אחרי למעלה מ-20 שנות ניסיון בשיווק שותפים וכאפיליאט, החלטתי לשווק בחודשים האחרונים את תוכנית השותפים של בילדראול והתוצאות פשוט מדהימות!
מי שלא מכיר את
בילדראול מדובר בפלטפורמה דיגיטלית שמכילה כלים רבים, שדרושים למשווקים ולעוסקים באינטרנט. בפלטפורמה יש מערכת לבניית אתרים ודפי נחיתה, מערכת דיוור וניהול רשימות, מערכת ליצירת מצגות, מערכת לניהול וובינארים ועוד (כלים שבדרך כלל אנחנו משלמים על כל אחד מהם בנפרד סכומים גדולים).
מלבד כל הכלים הללו, בילדראול מנהלת תוכנית שותפים ייחודית בעולם "Builderall Business", שנותנת לנו כמשווקים הזדמנות עסקית נדירה ויציבה לאורך זמן. אבל לפני שאצלול לעומק וארחיב על התוכנית, אני רוצה להסביר קצת על הסוגים השונים של תוכניות שיווק השותפים.
תחום שיווק השותפים מורכב מנישות שונות שבנויות מתחומים, לדוגמא: ספורט, עבודה מהבית, הורות וכו' ומסוגים של מוצרים, לדוגמא: מוצרי מידע, שירותים, מוצרים פיזיים וכו'. לכל אחד מהסוגים השונים יש קהל יעד אחר וצורת שיווק שונה. הפלטפורמה של בילדרול נמצאת על מספר נישות. בילדראול מכוונת לקהל יעד כללי (כל אדם וחברה מכל תחום שצריך להקים לעצמו אתר), היא מכוונת לקהל יעד של משווקים שזקוקים לכלים לשיווק דיגיטאלי (מערכת דיוור, דפי נחיתה וכו'), היא מכוונת לנישה של אחסון אתרים מכיוון שהיא מספקת פלטפורמה של אתרים שלא צריכים לרכוש להם אחסון בנפרד והיא מכוונת לנישה של עשיית כסף באינטרנט ועבודה מהבית על ידי תוכנית השותפים שיוצרת הזדמנות עסקית.
מי שהפיץ לראשונה את הבשורה של בילדראול בארץ היה יזם אינטרנטי בשם אלכס פרידמן שהקים ומנהל בישראל בין השאר את פרויקט
בטראלייף (קורס שמלמד שיווק שותפים ויזמות דיגיטלית). אלכס, שחיפש
תוכנית שותפים לקורס בטראלייף שהקים, נחשף לבילדראול, יצר קשר עם מנכ"ל בילדראול (אריק סלגדו) ובנה שיתוף פעולה שבמסגרתו בין השאר, אלכס דאג לתרגום של כל מערכת בילדראול לעברית בהשקעה לא קטנה. לא עבר זמן רב ואלכס נהיה האפילייאט מספר אחד של בילדראול ואם תסתכלו ב-
Google Trends תראו שישראל הקטנה לוקחת נתח גדול בהתעניינות במוצר. (דרך אגב, המקור של בילדראול הוא ברזיל, למרות שבשנה האחרונה החברה אמריקאית)
אוקי, אז מה כל כך מיוחד בתוכנית השותפים של בילדראול, שהפך אותה לדבר החם בתחום של שיווק דיגיטלי? בילדראול בנתה מערכת עם מבנה ייחודי ונדיר של עמלות.
בילדראול כמוצר הוא כאמור פלטפורמה דיגיטלית, שמכילה כלים כגון כלי בניית אתרים, כלי דיוור, כלים להכנת מצגות, כלים לניהול וובינארים ועוד במחיר חודשי נמוך ($29.90 לחודש). אבל כדי לעמוד ביעדים של הפצה מהירה בכל העולם למיליוני משתמשים (בניסיון להתחרות בחברות כמו WIX ו-Clickfunnels), בחרו בעלי החברה להחזיר חלק גדול מהעלות החודשית של המוצר למשווקים, בעמלות קבועות חודשיות.
בילדראול בנתה תוכנית שותפים מיוחדת בעלת שתי שכבות, כך שאתם המשווקים מקבלים
30% עמלה חודשית מהתשלום של האנשים, שנרשמו לבילדראול תחת קישור האפיליאט שלכם, ובמידה ואותם אנשים משווקים את בילדראול לאנשים נוספים תחתם, אז אתם מקבלים
גם 30% עמלה חודשית קבועה מהתשלום של אותם אנשים (שבשכבה השנייה). בצורה כזאת את יכולים ליצור רשת הולכת וגדלה של משווקים תחתיכם שיעזרו לכם להגיע להכנסה חודשית גבוהה.
בטח עכשיו, כשהצגתי לכם את המבנה ההיררכי של העמלות עלתה במוחכם המחשבה על פירמידה (עם כל הקונוטציה השלילית שלה). זה נכון, ש
השאלה האם בילדראול היא פירמידה או MLM עולה פעמים רבות, אבל חשוב להבהיר נקודה מאד חשובה.
בילדראול אינה פירמידה! כל התוכניות של הפירמידה מבוססות על בועה, כאשר ככל שאתה נמצא נמוך יותר הסיכוי שאתה תרוויח משהו נמוך מאד והבועה יכולה להתפוצץ בכל רגע. בניגוד לפירמידה, בילדראול הוא מוצר בעלות נמוכה, שנותן ערך לכל אחד שרכש אותו. אתם יכולים לבנות עם בילדראול אתרים, לדוור, לבנות מצגות ועוד ולקבל ערך ישיר בלי קשר למיקומכם ולנקודה האם אתם משווקים אותו או לא. כמו-כן, המבנה של תוכנית השותפים של בילדראול מורכב משתי שכבות בלבד (2Tier), אתם לא תרוויחו מעבר לשכבה השנייה ולכן לא חשובה לכם העובדה האם תהיה המשכיות. זאת פשוט תוכנית שותפים רגילה ומתגמלת שהוסיפו לה שכבה נוספת כדי לתמרץ את השותפים לשווק את הפלטפורמה ולהפיץ אותה לקהל יעד גדול בזמן קצר.
אז איך אנשים משווקים את בילדראול?
ובכן, יש משווקים שמשווקים את הפלטפורמה כמוצר ומדגישים את הערך שלה. הם מציגים לדוגמא את העובדה שמקבלים מערכת לבניית אתרים שבה אתם יכולים לבנות מספר רב של אתרים ולעומתם יש משווקים שמתמקדים בהזדמנות העסקית והיכולת ליצור הכנסה קבועה גדולה משיווק בילדראול.
לדעתי, אחת הטעויות הגדולות שעושים משווקים בדרך השנייה היא שכדי לשווק הם יוצרים אשליה. כאמור, אנחנו לא רוצים ליצור בועה ולגרום מצג שווא של התעשרות מהירה. הרבה מאד משווקים של בילדראול משווקים בצורה הרגילה של הנישה ליצירת כסף. ניתן לראות פרסומות רבות ודפי נחיתה בסגנון של "איך לפרוש מהעבודה ולצאת לפנסיה תוך 90 יום" וכו', אבל הבעיה היא שכגודל הצפייה כך גודל האכזבה. זה לא חוכמה להשיג הרבה נרשמים בזמן קצר ולעשות כסף זריז, אבל הרבה מאותם האנשים שירשמו גם יפסיקו את ההרשמה ברגע שלא יצליחו להגיע לרווחים שהם ציפו להשיג והעסק שלנו לא יהיה יציב לאורך זמן.
לדעתי, חשוב להסביר לנרשמים הפוטנציאלים את כל התמונה. חבל שהם יתייאשו מהר לפני שהם ניצלו את כל הפוטנציאל של ההזדמנות הייחודית הזאת. צריך להציג את ההזדמנות, צריך להציג את המוצר וצריך להציג את העבודה הרבה הדרושה כדי להצליח. בילדראול זה לא פטנט להתעשרות מהירה אבל זאת כן הזדמנות עסקית ייחודית עם פוטנציאל גבוה (אני לא מכיר הרבה תוכניות שותפים עם פוטנציאל כזה).
נגיד שבחרתם כבר להיות משווקים של בילדראול, מה עכשיו?
כמו שראינו, אנשים משווקים את בילדראול כמוצר או כהזדמנות עסקית, אבל הם משתמשים בשיטות רבות כדי לשווק את הפלטפורמה. משווקים רבים בוחרים להשתמש בפייסבוק כדי להגיע לקהל היעד. יש שמשתמשים בשיטות שיווק בתשלום ויוצרים קמפיינים ממומנים ומודעות כדי להפנות לדפי נחיתה ויש שמשתמשים בשיטות חינמיות ומפיצים פוסטים בקבוצות שרלבנטיות לקהל היעד. חשוב לציין, שיש להשתמש בפייסבוק בזהירות מכיוון שפייסבוק "לא אוהבת" מודעות בנישות של עשיית כסף ויש לשווק בצורה עקיפה וחכמה.
מלבד פייסבוק, הרבה משווקים משתמשים ב-YOUTUBE ומעלים סרטונים כדי להגיע לקהל היעד, אבל גם שם התחרות הולכת וגדלה וחשוב לשמור על עקביות וליצור סרטונים בעלי ערך עם כותרת מושכת כדי להתברג גבוה למרות התחרות. גם ב-YOUTUBE יש אפשרות לפרסום בתשלום ושם התחרות עדיין קטנה ואני מזהה שם פוטנציאל.
קיימות עוד שיטות רבות לשיווק בילדראול, וכמובן שאין באפשרותי כאן להיכנס לעומק לכל אחת מהן, אבל רק כדי קצת לפתוח את החשיבה. כדאי לכם לבחון את Pinterest, Twitter, Instagram וכמובן לא לשכוח את הכוכב העולה של השיווק הדיגיטלי הבוטים, שהולכים ונכנסים לחיינו בצעדי ענק.
מה השלב הבא?
אם גם אתם השתכנעתם שבילדראול היא פלטפורמה מסקרנת עם פוטנציאל עסקי נדיר, אני מציע לכם
להירשם לגירסה חינמית של בילדראול ל-14 ימי ניסיון ותתחילו להתרשם מהתוכנה. ואחרי זה, אם אתם רציניים ורוצים להמשיך ולהתמקצע בתחום, כדאי לכם
להירשם לפרויקט בטראלייף של אלכס (חשוב להמשך! שתשתמשו באותו האימייל שנרשמתם לבילדראול). כמובן, תזכרו שכדי להצליח צריך להשקיע, גם זמן, גם יצירתיות וגם כסף, אבל לדעתי יש פה פוטנציאל שכדאי לכם לבדוק ומי יודע, אם תהיו ממש טובים, ייתכן שבילדראול זה בדיוק הפלטפורמה ותוכנית השותפים שתמיד חלמתם עליה. לגבי... אני כבר יודע את התשובה...
שיהיה לכם המון בהצלחה