קיבלתם בחברה החלטה להקים אתר חדש או שאתם מעוניינים להקים אתר חדש לעסק ועכשיו הגיע הרגע החשוב
של קבלת הצעות מחיר לבניית אתר אינטרנט מחברות לבניית אתרים או מבונה אתרים פרילנסר. ובכן, מה עושים?
רוב האנשים, נכנסים לגוגל ומקישים "בניית אתרים" או "הצעת מחיר לבניית אתר" ומתחילים לסרוק את התוצאות ולהיכנס לאתרי החברות. לאחר שלב הגישושים והלמידה הראשוני
אתם בטח מבולבלים. זה מדהים כמה אתרי החברות לבניית האתרים בישראל דומים. כולם מתהדרים בתואר "חברת בניית האתרים המובילה בישראל", כולם "בעלי טכנולוגיה
מתקדמת ומערכת ניהול תוכן הטובה בישראל" וכו'. אוקי, הבנתם את הרעיון, נשים את הציניות בצד ונכנס קצת לפרקטיקה.
לאחר שקיבלתם מספר הצעות מחיר (אני מאמין שחלק מההצעות קיבלתם לאחר פגישת אפיון מקיפה עם איש מקצוע וחלק כטמפלייט אוטומטי של הצעת מחיר סטנדרטית שמופקת
בשתי דקות ונשלחה אליכם באימייל על ידי איש מכירות), אתם צריכים לבחון את הצעות המחיר כדי להחליט על החברה המתאימה. וכאן מתחילה הבעיה, אחת הבעיות הגדולות של
הלקוחות, שמעוניינים לבנות אתר, היא חוסר ידע מספיק לבחון את הצעות המחיר לבניית האתר, שהם מקבלים מהחברות השונות. חלק מההצעות מכילות עשרות סעיפים של "הערות
באותיות קטנות" שנכתבו בצורה מהוקצעת על ידי עורכי דין וחלק מההצעות כל כך כלליות שאתם לא בטוחים מה התוצאה הסופית שתקבלו בסוף.
עכשיו, אני אתן לכם מספר שלבים וטיפים כדי לבחון את הצעות המחיר לבניית האתר: