בלוג שיווק שותפים

המלצה: אם אתם מתחילים בתחום כדאי לכם לקרוא קודם את המדריך שלנו - איך מתחילים לשווק תוכניות שותפים (אפיליאטס)

איך להשיג תנועה חינמית לשיווק שותפים?


אין ספק שתנועה היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בשיווק שותפים. מצד אחד, בלי תנועה לא נצליח לבצע מכירות, אבל מצד שני במידה ועלות התנועה תהיה גדולה מעלות המכירה אז נגיע להפסד. הפעם אני רוצה לדבר על תנועה חינמית.
 
ישנן שיטות רבות להשיג תנועה חינמית אבל אני רוצה להעלות מספר פרמטרים חשובים:
1. פרסום תוכן איכותי באתר – במידה ונעלה תוכן איכותי לאתר או לבלוג נוכל להשיג תנועה חינמית של גולשים שמעוניינים לצרוך את התוכן שלנו וללמוד יותר.
 
2. שימוש ברשתות חברתיות – אחד היתרונות הגדולים של רשתות חברתיות היא תפוצה לקהל יעד רחב בצורה מהירה. בניגוד ל-SEO שהינו תהליך איטי, ברשתות החברתיות התפוצה של התכנים היא מהירה מאד. מלבד פעילות בפייסבוק שכבר אפשר לקרוא לה מסורתית, כיום פעילות בTikTok  ובאינסטרגם מאפשרת ליצור קהילה של עוקבים שיזכו לראות את התכנים שלכם באופן כמעט מיידי ובתדירות גבוהה.
 
 
3. פעילות בפורומים וקבוצות – בעבר הפורומים המקצועיים היו יותר נפוצים, אבל כיום עדיין אפשר למצוא קבוצות בלינקדאין ובפייסבוק סביב נושא מסוים. ככל שתהיו יותר פעילים ותספקו ערך ותוכן איכותי תגדילו את הסמכותיות שלכם.
 
על ידי שימוש בשיטות אלה, אתם יכולים לייצר כמות משמעותית של תנועה חינמית עבור מסעות הפרסום שלכם לשיווק שותפים, להגיע לקהל גדול יותר וליצור יותר מכירות.
 

תנועה חינמית לשיווק שותפים מטיקטוק

השימוש בטיקטוק נהפך להיות נפוץ מאד, וכבר לא רק בקרב צעירים. למרות זאת, טיקטוק עדיין לא מאפשרת להוסיף קישורים ליד הסירטונים ואף "נלחמת" במשווקי שותפים על ידי סגירת חשבונות או מחיקת סרטונים שלטענתם עוברים על תנאי השימוש הקפדניים. למרות זאת מספר טיפים קצרים:
 
1. תשתמשו ב- Hashtags בצורה נבונה. תשתמשו בהאשטגים כללים ונפוצים לצד כאלה מפוקסים ואל תחזרו כל פעם על אותם ההאשטגים.
2. תצרו תוכן מרתק ומושך. יש לכם מספר שניות קצר ליצור עניין וסקרנות כדי שימשיכו לראות את כל הסרטון.
3. אל תציגו צילומי מסך במחשב של רווחים או תבטיחו רווחים.
4. כדאי לא לשים קישור על הסרטון, לאחרונה המנגנון של טיקטוק חושד בסרטונים כאלו שהן "מנסים" להוציא את התנועה החוצה מטיקטוק (כמובן שטיקטוק לא רוצה שתצאו מהפלטפורמה שלה).
 

תנועה חינמית לשיווק שותפים מיוטיוב

יוטיוב היא כיום אחת מהפלטפורמות הטובות ביותר לשיווק שותפים. השימוש ב YouTube Shorts מאפשר מצד אחד להגדיל את מספר הנרשמים לערוץ בצורה מהירה, אבל מצד שני יש להם תפוגה מהירה ולכן לאחר פיק של מקסימום יום – יומיים כמעט ולא נראה צפיות בהם בניגוד לסרטונים הרגילים.
בסרטונים הארוכים חשוב להקפיד על תוכן מעניין עם סקרנות בתחילת הסרטון כדי לדרבן את הצופים לצפות בו עד הסוף. כמובן, שחשוב לשלב מילות מפתח בכותרות ובתאור ולהשתמש בתמונה מוקטנת מושכת.
 

תנועה חינמית לשיווק שותפים מגוגל

גוגל ממשיך להיות מקור תנועה יציב יחסית להצעות שותפים ובניה של בלוג עם תוכן איכותי ומתעדכן יכולה להביא לנו תנועה רבה. למרות זאת חשוב להקפיד על כמה דברים:
1. תשתמשו בפיזור מילות המפתח בצורה נכונה, גם בכותרות וגם בתוכן. אין ספק שמילות מפתח הן אחד המרכיבים החשובים ותשקיעו בבחירתן זמן.
2. תכתבו תוכן איכותי עבור קוראים אמיתיים ולא רק עבור מנועי חיפוש.
3. תבצעו אופטימיזציה ותעקבו באופן יומיומי אחר הסטטיסטיקה.
 
לסיכום, אין ספק שתנועה חינמית היא אחד ממרכיבי היסוד של שיווק שותפים. יש לה יתרונות רבים לצד חסרונות. אני מציע לבצע שילוב של שני סוגי התנועות בצורה חכמה, כך שתוכלו להנות מסקיילינג גבוה לצד יציבות וסיכון נמוך יחסית.