אחד התחומים החמים ביותר בשנים האחרונות הוא Lead Genertaion. שרות ה-Lead Genertaion מאפשר להגדיל את אחוז הפניות שחברות מקבלות מהאינטרנט בכלל ומאתר האינטרנט בפרט.
בניגוד לשיטות המסורתיות של איסוף הלידים דרך עמודי הצור קשר או עמודי נחיתה, כאשר מבצעים תהליך נכון של Lead Genertaion משלבים פעילויות בפלטפורמות השונות. לדוגמא שילוב של פעילות ברשת החברתית העסקית לינקדאין לצד פרסום RETARGETING של גוגל אדוורדס. חשוב לנתח את איכות הלידים ולהעניק ציון לכל פניה כך שניתן לתת דחיפות וטיפול שונה ללידים האיכותיים.
ישנן תוכנות ייעודיות כגון Marketo שעוזורת לנו לנהל את הלידים, לחבר אותן למערכות ה-CRM של החברה ולפעילות השיווקית שלנו.