בלוג בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל

מה הקשר בין בניית אתרים תדמיתיים ללינקדאין?


חברות רבות משקיעות משאבים גדולים על מנת לבנות אתר אינטרנט תדמיתי מרשים לחברה. למרות זאת, במקרים רבים, הרושם הראשוני לחברה נערך דווקא בלינקדאין. כיום, בעקבות הפיכת לינקדאין לזירה עיסקית מחייבת (כמעט כל מי שעושה עסקים בתחומי ה-B2B עובר שם), אנשי מפתח של הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים אתכם לעיתים קודם כל שם.

מכיוון, שהתנועה של הלקוחות היא דו כיוונית, מהאתר לעמוד החברה בלינקדאין או מעמוד החברה לאתר, חשוב לשמור על קשר בין שני המקומות הללו. לעיתים, לקוחות פוטנציאלים, יכנסו קודם לאתר ואחר כך יכנסו לעמוד בלינקדאין לצורך השלמת אינפורמציה על אנשי מפתח רלבנטים בחברה שלכם. לעומת זאת, לעיתים, לקוחות שימצאו עובדים שלכם בלינקדאין, יעברו דרך עמוד החברה בלינקדאין ומשם לאתר להשלמת אינפורמציה.
לאור זאת, חשוב לשמור על אחידות מיתוגית בין האתר ועמוד החברה. כמו-כן, צריך להתייחס לשני מקורות האינפורמציה בצורה משלימה ולהבין את התפקיד שלהם ב"חימום" הלקוח הפוטנציאלי, הבאתו לבשלות והנעתו לפעולה בזמן המתאים.
בניית אתר תדמיתי נגיש ונוח היא תנאי ליצירת לידים, לכן תקפידו על ניווט ברור, תכנים רלבנטים שמסודרים בפסקאות קריאות ומרכיבי הנעה לפעולה לכיוון יצירת קשר ואיזורים נחוצים אחרים באתר. כמו-כן, תשתמשו בעמוד החברה בלינקדאין, כגורם משלים ותתמקדו ביתרונות שהרשת החברתית העסקית מציעה. עמודי החברה בלינקדאין מצויינים להצגת משרות פנויות בחברה, אך במקביל אתם יכולים להציג בעמוד פרוייקטים אחרונים, המלצות, מאמרים, לקוחות וכו'.

לסיכום, כיום, קיים קשר עמוק בין בניית אתר תדמיתי מרשים לחברה לבין בניית עמוד עסקי נכון לחברה בלינקדאין. אל תתיחסו ללינקדאין בתור אח חורג שחי מעבר לים, אלא בתור שרות משלים וחופף בחלק מהמקרים שעוזר לחזק את האינטרסים של החברה, כצורך תדמיתי, פונקציונאלי, וככלי מתקדם להשגת לידים.