כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית, קופירייטינג לאתרים


אנו, ב- SEOMaster מאמינים שפרופיל חברה צריך לשקף את הפן האנושי שלה כתשתית לתיאור מקצועיותה ורמתה הטכנולוגית. בשוק הרווי של ימינו, הפרפקציוניזם המקצועי לא מהווה בהכרח את היתרון היחסי המובהק של החברה, שכן הרוב המכריע של היצרנים הגדולים במשק האירופי בכלל והישראלי בפרט, שואפים ובדרך כלל משיגים רמה מקצועית נאותה.
מה שמייחד את החברות הישראליות - זה הסיפור האנושי של החברה, של מקימיה, של דור המייסדים שלה והתנאים הגיאופוליטיים-היסטוריים הייחודיים בהם החלה את דרכה, צמחה והתפתחה.

היום - תוצרת ישראלית כבר לא צריכה להסתתר תחת מעטה הסודיות, כמו בימי האמברגו הערבי ושלטון האימים של מדינות אופ''ק. תוצרת ישראל מהווה היום מקור לגאווה בכל העולם, החל מתוצרת חקלאית, דרך בטחונית, וכלה בתעשיית ההי-טק שהיא מהמובילות בעולם כולו.
פרט למיקרים מעטים, התווית ה''כחולה-לבנה'' מהווה חותמת איכות והינה מקור לגאווה אמיתית לחברות הנסחרות בבורסות העולם הגדולות.
לכל חברה ישראלית יש את הסיפור הייחודי שלה שלא נופל בייחודו מענקים כמו שטראוס-עלית, טבע ורפא''ל. תנאי ההקמה של החברה במדינה צעירה שזה עתה קמה והתמודדה עם אין ספור קשיים מבפנים ומבחוץ, מושך מבקרים וקניינים מחו"ל ומעוררים אימפטיה עוד לפני שאלה נחשפים לאיכויות ולרמה טכנולוגית גבוהה.
אנו, ב- SEOMaster, יודעים למצות את האלמנטים הייחודיים האלה בתיאור פרופיל לקוחותינו ולהבליט את נקודת היתרון היחסי ומהזווית הלא שגרתית והלא צפויה. אלמנטים אלה משתקפים בהתייחסות לכל מוצר או ענף בחברה שאנו ממתגים. למעשה המיתוג מתחיל בכתיבה נכונה ובעלת מגע אנושי גם כשמדובר בתיאור המחזור השנתי, ציון קווי ייצור ומגוון המוצרים של חברה זו או אחרת.

בנוסף לכך, עקב התמחותינו בנושא קידום אתרים, אנו ''יודעים'' לכוון את הכתיבה להרכב מלל ייחודי אשר שואף למקם את החברה במקומות הראשונים במנועי החיפוש הגדולים ועל ידי כך לתרום לניצול אופטימלי של המדיה המקוונת לצרכיה השיווקיים של החברה. עקרונות אלו פועלים בכל השפות, בהם תבחר החברה לפרסם את תוצרתה ואת מהותה ומשרתים את לקוחותינו באינטרנט, בחומרי השיווק המודפסים, בתערוכות בעולם ובפרסום בעיתונות מקצועית בקנה מידה ארצי ובינלאומי.

SEOMaster מציעה שירותי קופירייטינג וכתיבה שיווקית לאתרי האינטרנט הכוללים:

  • כתיבה קריאייטיבית ופרסומית
  • כתיבה שיווקית וטכנית
  • הגדרות מוצר / חברה
  • סיסמאות לחברות / סדרות של מוצרים / מוצרים בודדים / מבצעים
  • שמות קריאייטיביים לדומיינים אשר מטרתם לקדם את האתר במנועי החיפוש