הגדלת כמות הפניות מהאתר

הגדלת כמות הפניות מהאתר - Lead Generation


אחד התחומים החמים ביותר באינטרנט בשנים האחרונות הוא תחום ה- Lead Generation. תחום זה מכיל מרכיבים מחוץ לאתר של הבאת טראפיק לצד מרכיבים בתוך האתר ובסביבת ניהול הלידים בתוך החברה.
במאמר זה נתמקד באתר האינטרנט:
השימוש הנפוץ ביותר של אתרי חברות הוא השגת פניות דרך האתר של לקוחות חדשים וותיקים. על מנת להגדיל את כמות
הפניות לאתר מבצעים פעולות בשני מישורים:
מישור ראשון: הגדלת כמות הכניסות לאתר
מישור שני: הנעה לפעולה ויצירת אלמנטים באתר שיגרמו לאחוז פניות גבוה יותר.

הגדלת כמות הפניות לאתר נעשת בשיטות רבות, החל מקידום אורגני במנועי חיפוש, קמפיינים ממומנים PPC (לדוגמא ADWORDS של גוגל), שליחת ניוזלטרים, פעילות ברשתות חברתיות ועוד.

בנוסף לכך, לא פחות חשובה, היא הפעילות שנעשת בתוך האתר שמטרתה הגדלת יחס ההמרה של האתר, כלומר הגדלת כמות הפניות לאתר.
לצורך בחינת האפקטיביות של האתר אנו נעזרים בכלים מתקדמים רבים. לדוגמא, שימוש במערכות שיוצרות מפות חמות לפי מקומי ההקלקות של הגולשים בעמוד, מאפשר לנו לזהות להיכן הולכת תשומת הלב של הגולשים.

דוגמא למפה חמה שמציגה באיזה אזורים בתוכן הגולשים מתעניינים

מפות חמות נוספות מאפשרות לזהות על אלו אלמנטים בעמוד הגולשים מקליקים או עד לאן הגולשים מגיעים בקריאת טקסט ארוך.

דוגמא למפה חמה שמציגה התעניינות בתוכן

השימוש בכלים מתקדמים, לצד ניתוח סטטיסטי של תוכנות כגון גוגל אנליטיקס ואחרות, מאפשר לזהות דפוס גלישה של לקוחות פוטנציאלים ומאפשר לנו להוסיף לאתר אלמנטים, שיניעו לפעולה הרצויה, לדוגמא כפתורים ליצירת קשר, הוספת טפסים וכו'.