­
[object HTMLHeadingElement]

מאמרים בנושאי קידום אתרים ואינטרנט

מועדי סריקת הרובוט של גוגל - מאמר שני


בהמשך לניסיונות להבין את צורת הסריקה של גוגל, אני מציג כאן מסקנות נוספות:

  • גוגל ממשיך לדבוק בדפוס הפעולה של סריקה מקדימה לעמוד הראשי של האתר בתחילת היום.
  • ברגע שהאתר אינו מתעדכן במשך מספר ימים ניכרת ירידה בכמות הסריקות.
  • העמודים שתדירות הסריקות שלהם קטנה בצורה המשמעותית ביותר הם העמודים שהתווספו אחרונים לאתר.
  • ייתכן שניתן להסיק מכך שגוגל נותן דגש רב לוותק של העמודים באתר.
  • לאחר המרכיב של וותק העמודים, סריקת הרובוט של גוגל מתחילה להיות בתדירות נמוכה יותר לעמודים בהררכיה נמוכה.

לדעתי המסקנות שהוצגו כאן מלמדות על חשיבות עדכון התכנים בתהליך של קידום אתרים. ניתן להשקיע מאמצים רבים באופטימיזציה של קוד, קישורים הדדיים וכו' אך במידה והתכנים לא יתעדכנו קיים סיכוי טוב שמיקום האתר במנוע החיפוש יזחל או ידלג כלפי מטה.

המאמר הראשון בנושא "מועדי סריקת הרובוט של גוגל"

Close
נגישות