כל הכבוד לגוגל! והפעם, איך גוגל פיתחה ללא היכר את תחום כתיבה שיווקית באינטרנט.
התופעה ודאי ידועה לכל אדם שמנהל קמפיין ממומן בגוגל (AdWords), איך מעבירים
מסר שיווקי בכל כך מעט מילים. המסר צריך להיות גם רלבנטי (מושג שגוגל מתחה עד קצה גבול היכולת), גם קצר וגם מזמין.
ישנם מפרסמים, שמשתמשים בסלוגן קליט שימשוך את העין, יש שמשתמשים במירב הפרטים ליצירת קשר (שם חברה, טלפון, כתובת) ויש שמנסים להכניס את מירב הנתונים על המוצר.
בסופו של דבר מה שחשוב, זה להניע לפעולה, הקלקה.
הטיפ הכי נכון לדעתנו בנושא של כתיבה שיווקית ב- AdWords הוא להכין מודעה רלבנטית (יסלח לנו גוגל, גם לנו מותר) לכל מילת מפתח. כלומר, להשתמש במילת המפתח בתוך גוף המודעה. כמו-כן, תשתדלו להיות שונים ויצירתיים. בצורה כזאת תבדלו את המודעה שלכם מהשאר, וייתכן שתזכו בהקלקות המיוחלות.